BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 16, 2009

sesat di hutan

Aktiviti Seram


~kelibat mereka tidak lg kelihatan pd pukul 3 ptg~


Al- Kisah.. pd jumaat yg lepas..yak nie, 12/6/09.. aku terima satu pggilan drpd kenalan ku..pd pukul 11 mlm...tuttttttt.... " halo... ko kt mana..?? " tnya shabatku.. lalu aku pun berkata " aku kt uptown danau, knp? " aku merasa spt sesuatu yg seram akan berlaku..lalu sahabtku berkata " esok ko kerja x..? ulu yam jom ! kitaorg g umah ko pukul 8 pg" lalu aku pun berkata.." oooo, fairus dah msg aku bgtau.. ok.. boley je, 8 pg ye..? waktu spextre? " maka tamat la perbualan di antara kami pd mlm jumaat itu.. Selepas meletak pggilan tersebut, aku nmpak kelibat warna putih di belakang kreta ayahku.. setelah ku lihat betul2 rupa2 nya ia adlah adik ku yg main nyorok2 ngn diri nya sendiri.

Tepat jam 8.50 pg, rakan2 ku telah siap terpacak di hadapan pintu rumahku..sambil senyum dan ketawa, mereka meminta serai dan minyak.. hehe.. utk dijadikan pengeras. After that, mula lah perjalanan kami. semasa dlm perjalanan.. kami mengharungi bermcm2 rintangan.. antara nya.. sesat , terjumpa dgn mahkluk pakai baju tnpa lengan, mak cik naik basikal, macha bwk lori dan bermcm2 lg.. semuanya sgt asing bg kami. Dlm perjalanan itu, kereta bob mengalami masalah, dan kami terpaksa berkhemah di dlm hutan tersebut. Apakah objek di sebelah ini ---->


stok makanan kami.















Semasa tgh mem-BBQ makanan, perkara pelik telah berlaku, yak nie.. asal makanan masak saje ia pasti hilang... smpai hari ini ia menjadi perkara misteri lg mistik buat kami.. emmm. Lepas itu, hujan pun turun dgn lebatnya, kami pun balik. sekian. habis. hahaha ( sbenarnya tgh pening nie..so aku tamatkan je la crita ni.. huhu )

<<<----- Tok Dalang

0 comments: