BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, April 25, 2010

INFO UPDATE..

Gath@2010,

tempat : cherating

tarikh : 5 dan 6hb /6/2010

bajet : rm100

*makan di sponser...
*sapa nak ikut...??

Tuesday, April 20, 2010

Jamu Menjamu

Kepada semua bangsarians: Jemputan makan makan. (Yee korang mmg suke makan free kan?)

Oke lah jemputan kali ni datang dr Fadli Ismail.
Jemputan bagi menghadiri majlis perkahwinan KAKAK beliau(kakak fad eh.bukan fad!),
Pada...


Tarikh: 24 April 2010 (Sabtu)
Tempat: Dataran Blok B, PPR Kerinchi, Pantai Dalam.

Tema Pakaian: Pakai lah yg sopan (Oke ni aku memandai tambah)


Ps: Lebih afdhal korang datang bawak hadiah, jgn bawak perut yg kosong je. (Ye aku tambah lagi) Semoga dgn kehadiran warga bangsarians, dpt mengGAMATkan suasana yg sedia gamat tu.

Thursday, April 15, 2010

Outing event ~~ dlm perancangan

yaw fellas !

Bulan 7 tahun ini insyaAllah , akn ada 1 event jalan2 makan angin sesama kita..
so, skng kita ada masalah dari segi tmpat... so kite pilih..!

Cherating , fraser hill , Port Dikson , Teluk Batik or etc

psl mkn mlm jgn risau, ditggung oleh Saudara Azrif.. hehe
kalau kita pi cherating... mkn tgh hari akn di support oleh ahli baru.. jeng..jeng..jeng.. haha..

and miss dilla dilot pn ada cabel kt kuantan... emm..kuantan ngn cherating dekat ke..? or sama..?
dunnO arr... hehe..

so, harap semua dpt ikut event ini skali lagi.. and batal kan semua perkara pd bulan 7 nanti okeiiii...

adios..amigOs...beramBos...

Spextre Intro

video