BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, June 12, 2009

REZEKI ITU DIMANA MANA

Bila pompuan pakai seluar sendat sendat
Nampak habis benda yang padat padat
Jangan salahkan lelaki kalau lelaki asyik nak dok rapat rapat
Maklum la...'rezeki' camtu bukan selalu boleh dapat

Bila pompuan pakai kain jarang jarang
Tak berkelip kelip mata lelaki dok pandang
Janganlah dok salah lelaki dan kata lelaki mata keranjang
Mana boleh tolak kalau 'rezeki' bergolek berguling dah datang

Andai pompuan pakai baju singkat singkat
Kadang kadang sampai nampak benda bulat bulat
Jangan salahkan lelaki kalau lelaki tetiba jadi buang tebiat
Memang murah 'rezeki' lelaki sampai juling bijik mata dok melihat

Andai pompuan berpakaian dedah dedah
Nampak semua celah celah dan lurah
Jangan salahkan lelaki kalau lelaki asyik pandang atas bawah
Kadang kadang 'rezeki' datang, tak baik di tolak mentah mentah

Semua ni hanya rekaan untuk hiburan saja
Maaf kalau ada sapa sapa yang terasa
Tapi macam orang orang tua selalu dok kata
Kalau terpandang tu dah memang rezeki namanya
Tapi kalau nak betul betul mencuci mata
Kalau terpandang tu...pandanglah lama lama

Opppss...
Renung Renungkan..
Saapa makan ikan masin,
Dia terasa masinnya..

Bukan memerli,
tapi nk mengingati...


Ulasan: LAYAN KEPALA

Soksekseoksek By:
DILAKOCHAN

4 comments:

Jazli a.k.a Bob said...

uish.. ko kutuk aku ke dila?

Dilakochan said...

Opss ..
Haha Bukan ko Bob!..

Bukan memerli sape2 pon.
saje suke2.

Ko terase ke bob?
cm xsesuai je ko cuci mate!.

MuhD NoR AzyM said...

Hoho. Rezeki jgn ditolak iye dak? =p

Dilakochan said...

hehe :D