BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 28, 2009

INFO - Macam Pelik Tapi Benar

Macam Pelik Tapi Benar

Spextre ni sebuah sekolah memandu ( mcm pelik ) :

tapi benar : kerana ramai di antara ahli group ni sudah cekap memandu kereta dan motosikal. Sbg cth, emba.... dahulu nya sgt lemah dlm pemanduan, ttp setelah di didik dan kami memberi tunjuk ajar... ternyata ia amat berkesan pd emba.. skg nie,, x kira walaupun dia penat , mengantuk, lapar dan sbgnya.. emba ttp akn memandu kereta apabila disuruh.... " setelah sy mencuba produk ini, ia amat berkesan" kata emba.

Spextre ini sebuah group berduit ( mcm pelik ) :

tapi benar : Apabila terdengar mereka berkata "takde duit" jgn percaya kerana..... takde duit...takde duit... tp beli hp baru....takde duit..takde duit...tp pergi jln jauh2 smpai port dikson,melaka,perak....takde duit...takde duit...tp pergi tgk wayang... takde duit..takde duit...tp pi karoke..takde duit..takde duit.. tp makan kt bakiyat, haa ni wajib.!!

Spextre ini sebuah badan beruniform ( mcm pelik ) :

tapi benar : Kerana apabila kluar or hang out bersama mesti pakai baju warna sama... kaler hitam, merah, biru, dan MESTI seluar jeans or pendek.

Spextre ini sebuah BANK..! ( mcm pelik ) :

tapi benar : kerana di sini menyediakan "loan" utk mereka yg tidak cukup duit. sbg cth, sy memetik kata2 ini..." hah..? futsal..? xda duit ar.. nk wt loan bleh?"

Spextre ini sebuah group yg setia kawan ( mcm pelik ) :

tapi mmg x pelik pun.. sbb benda betul kan? an..an..hahaha...

1 comments:

~are_u da great~ said...

giler cool...
haha~