BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 22, 2009

FA CUP FINAL - Selangor vs Kelantan -


Pada tanggal 25 mac 2009, bermula lah detik bersejarah buat penyokong selangor fc.. cewahhhh.... korg tau x..? kan final FA CUP, SELANGOR VS KELANTAN...hehe

masa ni gempak giler ar.. rmai nk mampus org kt sana.. mcm semut aku tgk.. emm.. byk gak la pengalaman kt stadium ni.. nk tau..? hehe3.. kitaorg sume pkai baju selangor, kecuali fairus, dia pakai baju FRANCE, dia ingat team FRANCE nk dtg LWN SELANGOR.. tp di silapppp...haha. pastu azmi plak bleh bantai pakai baju warna merah kelantan.. apa lagi..kena bahan la ngn penyokong selangor kt situ.. pastu sanggup dia beli baju selangor kt gerai tu.. RM25 beb.. time tu dlm dompet dia ada RM 30 je.. dek krena fanatik la katakan.. ( padahal takut kena bahan,hehe ) dia sggup mengeluarkan duit tu utk beli jersi selangor.. cayya la AZMI..!! wa respek luh..! nie baru penyokong s'gor yg sejati... ~ sejati.. itu yg ko ucapkan.. bila janji di genggam, bwh pohon..kembojaaaaaa........ ~ hehehe

haa.. time ni gak la ada sorang ahli SPEXTRE yg baru.. IBRAHIM namanya... dari KAJANG..sepupu aku nih..!! kupu2 pun ada kaitan gak..!! kiranya kt stadium ni gak la sesi suai kenal berlaku..cewahhh..huhu, kitaorg siap tempah BANNER lg.. semangat punya pasal.. nasib baik selangor menang... kalau kalah...lu pikir la sendiri..hahaha..

pape pun suasana kt stadium ni mmg gempak giler sbb selangor mng, dan penyokong selangor pun sporting habis..!! nak bergmbr ke..nk berborak ke.. nak gelek2 ke... mmg diorg layan je..hehe..caya la korg..

VIVA SELANGOR..!!

attend by : danz,bob,azmi,fairus,baim,mael


Tukang Karut ~ danz_spextre ~

3 comments:

Jazli a.k.a Bob said...

yg penting ade org muntah kat seat mail n baem.. bwahahaha...



p/s : gelak danial

Dilakochan said...

Huk alah burok perangai...sape la yg Muntah tuh!

Anonymous said...

aik..? asal aku plak yg gelak.. bukan ko pun sama gelak ke bob...hehe...