BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 14, 2009

About Spextre Inc

Spextre Inc. ditubuhkan pada tahun 2004. Nama " SPEXTRE " itu berasal daripada perkataan "SPECTRE" iaitu sesuatu yg berhantu dan menakutkan, ia diterjemah di dlm kamus Oxford jilid 2004.Pada awal kemunculan komuniti ini, ia sebuah kumpulan yg tertutup dan tidak terbuka kpd org ramai atas sbb2 yg tertentu.Kami hanya berminat pada photography, aktiviti paranormal ,camping, dan pelbagai aktiviti luar yang lain, but fokus pada PARANORMAL. Ahli yg terdahulu ialah Danz, Azrif, Fadz, Azmi, Azam, Alif. AKan tetapi, ada di antara mereka telah membawa diri dari komuniti yang dianggap kecil ini dan mengambil haluan kiri masing2. Selepas beberapa bulan menyepi, komuniti ini kembali aktif dan terbuka kpd sesiapa, kerana kami ingin mencari ramai kenalan baru dan lama untuk mengembangkan lagi aktiviti komuniti ini. Selain itu ia juga dpt mengeratkan perhubungan sesama belia.



Menjelang 2009, ahli-ahli kami semakin bertambah dengan kerjasama dari banyak lagi pertubuhan (kelab2,persatuan,pertubuhan) yg berkecuai untuk memperjuang nasib belia kita. Sekarang, Soditari yg masih kekal adalah Azmi, 5rus, Bob, Danz, Wan, Fadz, Azrif, Shani, Emba, Syuk , D'Aus, Akmal,Nadia, Dila, Paein, Anis, sue, Nisa, Annisa J, Charmed, Syakila, Yana, Zka, Pka, Lya, Mardiana, Alif, Bem, Fairus zaidy, niena, Atiqah, Ayu, Epa,Ez, Liyana and etc....

2 comments:

spextre said...

weit.. aku cdang wat list aktiviti kita dari awal tahun ini..maybe start drpd teluk batik.. smpai kenduri azmi tu..yg the latest..

Anonymous said...

testing2